Novice
TESLA - garancijski servis
Spoštovane stranke,Z veseljem vas obveščamo, da smo postali uradni garancijski servis za Tesla izdelke. Ta dosežek predstavlja pomemben mejnik za naše...
Izkoristite garancijo do 5 let
Registrirajte svojo promocijsko napravo Brother med 1. avgustom in 31. decembrom 2023 in prejmite 5-letno garancijo.
Kaj je treba storiti, da dobit...
Digitalni bon
Kaj je digitalni bon?Digitalni bon '22 je dobroimetje v informacijskem sistemu Finančne uprave, ki ga lahko unovčite za nakup računalniške opreme. Za...
Intel® Core™ procesorji 11. generacije so tu!
Novi namizni procesorji Intel® Core™ 11. generacije so tu! Prednaročila že sprejemamo. Dobava pa bo 30. marca 2021.Intel® Core™ i9-11900K vodi to novo...
Odstop od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@profiservis.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
-
previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
-
če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
-
pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
-
v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
-
nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
-
prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve,
-
ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
-
vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
-
vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.
ODŠKODNINA ZA ZNIŽANO VREDNOST BLAGA:
- pri tiskalnikih znižano vrednost predstavlja tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, v kolikor so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
- v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
- v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!
- pri notesnikih in računalnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.
Novo v trgovini
TerraMaster NAS F2-423 za 2 diska, 4GB ram, 2.5Gb mreža
TerraMaster F2-423 je proračunu prijazna NAS naprava, ki omogoča vgradnjo 2 diskov. F2-423 je primeren za domačo rabo ali manjšo pisarno. Tukaj so gla...
TerraMaster NAS F4-424 za 4 diske, 8GB ram, 2.5Gb mreža
TerraMaster F4-424 je proračunu prijazna NAS naprava, ki omogoča vgradnjo 4 diskov. F4-424 je primeren za domačo rabo ali pisarno. Tukaj so glavne zna...
KINGSTON 16GB 5600MT/s DDR5 CL40 SODIMM FURY Impact PnP
Opis izdelka:Kingston FURY Impact - DDR5 - modul - 16 GB - SO-DIMM 262-pin - 5600 MHz / PC5-44800 - unbufferedVrsta izdelka:Pomnilniški modul...