Novice
Kmalu v naši spletni trgovini
NOVO: AMD RYZEN 7 9800X3D – VRHUNSKI PROCESOR ZA GAMERJE IN USTVARJALCE VSEBINTehnološki navdušenci, pozor! AMD je predstavil najnovejši procesor iz d...
TESLA - garancijski servis
Spoštovane stranke,Z veseljem vas obveščamo, da smo postali uradni garancijski servis za Tesla izdelke. Ta dosežek predstavlja pomemben mejnik za naše...
Izkoristite garancijo do 5 let
Registrirajte svojo promocijsko napravo Brother med 1. avgustom in 31. decembrom 2023 in prejmite 5-letno garancijo.
Kaj je treba storiti, da dobit...
Digitalni bon
Kaj je digitalni bon?Digitalni bon '22 je dobroimetje v informacijskem sistemu Finančne uprave, ki ga lahko unovčite za nakup računalniške opreme. Za...
Splošni pogoji poslovanja
Splošne in ostale pogoje poslovanja določa podjetje PROFIservis d.o.o., Tugomerjeva ulica 2, 1000 Ljubljana, ki blago in storitve na portalu WWW.PROFISERVIS.SI prodaja v svojem imenu in za svoj račun.
Splošni pogoji poslovanja temeljijo na:
- Zakonu o elektronskem poslovanju (ZEPT);
- Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot);
- Zakonu o varovanju osebnih podatkov (ZVOP);
- Priporočilih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS).
Varnost nakupa
Jamčimo, da je vsak nakup v naši spletni trgovini www.profiservis.si varen.
Varovanje osebnih podatkov
Osebni podatki pridobljeni preko spletnega mesta bodo v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja PROFIservis d.o.o. Osebni podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb.
Z vsemi pridobljenimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "V košarico". Desno zgoraj se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti določen izdelek, kliknite na "KOŠARICA" ob nakupovalnem vozičku desno zgoraj ter nato na (x) desno od izdelka. Če pa želite količino povečati ali zmanjšati kliknite "Na blagajno". Tam lahko spreminjate količine ali odstranite določen izdelek. Ob vsaki spremembi kliknite na gumb "Osveži košarico".
Ko zaključite z nakupovanjem kliknite na "KOŠARICA" desno zgoraj in nato "Na blagajno". Na blagajni lahko spreminjate količino ali odstranite izdelke. Po vsaki spremembi kliknite na gumb "Osveži košarico".
Ko ste z naročilom zadovoljni, kliknite na gumb "Nadaljuj z naročilom" .
Sledi prijava oz. registracija uporabnika, kakor je opisano v naslednjem poglavju.
V naslednjem koraku navedete naslov za dostavo, če se le ta razlikuje od navedenega. Še enkrat preverite naročene artikle in količino in jih po potrebi spremenite. Izberete še način dostave ter način plačila in kliknete na gumb "Potrdi naročilo".
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov.
Registracija uporabnika
Za oddajo naročila je potrebna registracija oz. prijava uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Postopek registracije oz. prijave je enostaven in ga opravite tako, da v košarici kliknete na gumb NADALJUJ Z NAROČILOM.
Če v naši spletni trgovini nakupujete prvič označite krogec pod kupujem prvič, izpolnite obrazec in kliknete na gumb REGISTRACIJA IN PRIJAVA.
Če ste v naši trgovini že nakupovali, označite krogec pod prijava, vpišete svoje uporabniško ime in geslo in kliknete na gumb prijava. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?.
Cene in stroški dostave
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 22% DDV razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.
Pri nakupu nad 100,00€ je dostava brezplačna oziroma po dogovoru!
Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna strošek odkupnine. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino velja aktualni cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.
Časi in načini dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila bodo realizirana v roku treh delovnih dni. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani dobavitelja oziroma proizvajalca.
Dostava po pošti:
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Osebni prevzem na sedežu podjetja:
Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu družbe, PROFIservis d.o.o., Tugomerjeva ulica 2, 1000 Ljubljana, ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu ali gotovinskem plačilu ob prevzemu. Osebni prevzem je možen vsak delovni dan od 9. do 15. ure, kasneje pa po predhodnem dogovoru.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga po pošti). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna vplačnino oz. stroške nakazila v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.
Gotovinsko plačilo ob osebnem prevzemu blaga na naslovu podjetja PROFIservis d.o.o. Tugomerjeva ulica 2, 1000 Ljubljana.
Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se kreira avtomatično ). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, se naročilo ne izvede.
NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete strošku odkupnine ( najmanj 1,45€), ki ga zaračuna Pošta Slovenije, ko plačate odkupnino po povzetju.
ODSTOP OD NAKUPA
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizicˇni naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko, številko telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.
OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
Skladno z ZVPot (b43.d člen) lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu (po pošti, telefaksu ali elektronski pošti), na katerem naj navede naslednje podatke:
OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
- Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja
- Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*)
- Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
- Ime potrošnika/potrošnikov
- Naslov potrošnika/potrošnikov
- Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki)(*) Po potrebi se črta
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Učinki odstopa od pogodbe: če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
VRAČILO ALI ZAMENJAVA BLAGA
V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim pričakovanjem, ga lahko s priloženim računom vrnete neuporabljenega in nepoškodovanega oz. v originalni embalaži na uradni naslov podjetja. Stroške vračila plača kupec, stroške zamenjave pa prodajalec.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
PROFIservis d.o.o. ne nudi podaljšane prostovoljne razširjene garancije!
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi PROFIservis d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
PROFIservis d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Novo v trgovini
TerraMaster NAS F2-423 za 2 diska, 4GB ram, 2.5Gb mreža
TerraMaster F2-423 je proračunu prijazna NAS naprava, ki omogoča vgradnjo 2 diskov. F2-423 je primeren za domačo rabo ali manjšo pisarno. Tukaj so gla...
TerraMaster NAS F4-424 za 4 diske, 8GB ram, 2.5Gb mreža
TerraMaster F4-424 je proračunu prijazna NAS naprava, ki omogoča vgradnjo 4 diskov. F4-424 je primeren za domačo rabo ali pisarno. Tukaj so glavne zna...
HP Smart Tank 580 AiO Print Scan Copy 12/5ppm Printer
Opis izdelka: HP Smart Tank 580 večfunkcijski tiskalnik - barvni Vrsta naprave: ...